Învață să-ți creezi Textele pentru Reels și să le dai forma vizuală printr-o metodă în 5 pași, care să genereze mai mulți clienți și vânzări constante, fără să fie nevoie să bagi bani în reclame.
Procesul complet de research, scriere și editare a textului tău plus exemple ca să știi cum să faci legăturile între ele.
Cum poți adapta formule de copywriting în scripturile tale și exemple concrete ca să știi cum să le folosești și tu în afacerea ta.
5 Pași concreți care te vor ajuta să-ți creezi reelsuri de impact care să te aducă mai aproape de inimile potențialilor tăi clienți
Se promovează exclusiv pe Social Media și au nevoie de mai multă vizibilitate care nu mai crește de o perioadă doar prin postări scrise.
Își doresc să-și promoveze serviciile și produsele de pe site și să aducă mai mulți vizitatori ca să cumpere.
Vor să iasă în față și să își construiască un brand de încredere prin a se conecta cât mai autentic cu audiența.
Vor să-și crească numărul de abonați pe Facebook/ Instagram și să-și crească vânzările.
Numele meu este Mihaela Penel, sunt un copywriter îndrăgostit de webcopy și scripturi video, pe lângă alte tipuri de scrieri digitale, fondatoare The Copy Lady, locul unde pun ordine în poveștile de brand și antreprenoare de mai bine de 10 ani prin activitățile de familie pe care le-am crescut organic în toată această perioadă.
Primele mele texte de promovare au fost odată cu brandul deținut împreună cu soțul meu, Picart Print, magazin online cu produse și cadouri personalizate, iar din 2022 am început oficial lucrul și cu alți antreprenori pe care i-am ajutat să-și crească vânzările prin texte persuasive și strategie personalizată.
După ce și eu, la rândul meu, m-am confruntat cu lipsa vizibilității în online, cu tracul de cameră și frica de a fi judecată și am văzut asta și la clienții cu care am colaborat în lansări de produse și cursuri, am ales să creez acest material gratuit care să te ajute să faci reelsuri de impact începând încă de la Research și până la publicarea efectivă a clipului tău video.
Ca să ieși în fața brandului tău, să-ți arăți, cu încredere produsele și serviciile, să te diferențiezi de concurența ta și să te ajungi la inimile clienților tăi, pentru ca aceștia să facă următorul pas până ajung să cumpere de la tine.